top of page
Search

Mano muzikinis kelias

Updated: Jun 5, 2020



Kai būdama 7 metų įstojau į muzikos mokyklą mokintis pianino, pamenu, kai kiekvieną savaitę mama lydėdavo į muzikos plokštelių ir kasečių parduotuvę, kurioje galėdavau išsirinkti man patinkančio atlikėjo albumą.Tai būdavo man laukiamiausias savaitės įvykis. Na, o grįžusi namo pagal mėgstamų atlikėjų muziką rengdavau pasirodymus. Ši patirtis man buvo pirma, padėjusi skleistis kaip asmenybei. Už tai esu dėkinga savo nuostabiai ir mylinčiai mamai, kuri visada rūpinosi ir palaikė. Pasodindavusi šeimyną, įsijungdavau grotuvą ir kartu dainuodavau viso albumo dainas nuo pradžios iki galo. Manau jiems prireikė nemažai kantrybės išsėdėti ir išklausyti visą repertuarą!

Sunkiausias gyvenimo periodas prasidėjo kai išvažiavau mokytis į Vilnių, Nacionalinėje M.K. Čiurlionio menų gimnazijoje. Mokinausi fortepijono specialybėje ir ši meno sritis mane išmokė disciplinos ir susikaupimo. Nepasiduoti ir prisiimti atsakomybę į savo rankas bei tikėjimo, kad viskas yra įmanoma. Tai mane paskatino siekti tobulėjimo visose gyvenimo srityse. Pradėjusi lankyti privačias dainavimo pamokas Balio Dvariono muzikos mokykloje, susipažinau su nuostabiais žmonėmis ir net turėjau galimybę pakoncertuoti kartu su mokyklos orkestru. Dainavimo nusprendžiau nebepaleisti ir siekti geriausios savo versijos kad ir kiek tai užtruktų. Įstojusi į Lietuvos Muzikos ir Teatro Akademiją, pasirinkau pažinti džiazą. Per studijų metus analizavau ir ieškojau savęs muzikoje dar giliau. Brandindama muzikos pažinimą, palaipsniui atsirado noras tas žinias perteikti ir kitiems. Pradėjau kurti! Stebėdama savo mokinius ir bandydama suprasti kas labiausiai padeda jų tobulėjimui, sukūriau savo mokymo sistemą, kurią sėkmingai vykdau jau 3 metus. Šiuo metu gilinu savo pedagogikos žinias ir toliau, kad galėčiau padėti savo mokiniams tobulėti dar sparčiau. Mokindama kitus, mokinuosi ir pati. Man tai -nesibaigiantis procesas, kuris suteikia prasmę ir įkvėpimą nesustoti augti kaip atlikėjui, asmenybei ir menininkui.




12 views0 comments
Post: Blog2_Post
bottom of page